2011-11-02

Day 5(2) : 原宿神宮外苑前花火大會 ~ 黑5 ~ 池袋機鋪

上一篇 : Day 5(1) : 伊東 ~ 池袋 ~ UCHOUTEN ~ 原宿竹下通

Date : 6 Aug 2011
Day 5(2) : 原宿神宮外苑前花火大會 ~ 黑5 ~ 池袋機鋪
**************************

路經原宿竹下通後繼續向「神宮外苑前花火大會」會場出發,
花火大會的開始時間是晚上7點半,時間一小時。

我們早了15分鐘到達,找了一個良好視野的位置。
花火爆破位置也是很接近群眾,很震撼,雖然款式不及香港多,不過還不錯。


太多人根本不可能開腳架,所以沒法像伊豆那次玩合照。
(伊豆溫泉伊東 - 夢花火)


嗯...參與了這個大型的花火大會後,我以後不想再去了...

因為實在太多人太恐怖...!!!


這是馬路對面的情況...我們打消走過對面的念頭...
另外由於太太太多人,空氣不太流通加上是夏天...未吃晚餐體力無以為繼...
我站了半小時宣告投降火速撤退...亦不想完場後跟其他人齊齊迫車...
還是伊豆的花火大會比較好...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
交通劵利用 : JR ¥160區間 (金劵店¥150) - JR原宿-- ( JR山手線 ) -- JR池袋

去程時已購了回程車票。
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

第五晚至第七晚酒店 : 池袋北口City Super Hotel
Jalan訂價錢 : ¥2990@person/night (含早餐)

我們坐JR回池袋的酒店Check In及休息片刻。
比第一晚貴幾百Yen的雙人房(Semi-Double),不過房間大一點。



晚上9點幾,終於到了期待已久的晚餐 - 日式燒肉!!!!
港台自由行喜歡去六歌仙放題,另外還有 叙々苑和牛兵衛等等,
繼續抱著不試港台熱門店的心態,去「食べログ」(Tabelog)自找。

黑5
這是以A5和牛燒肉為賣點位於池袋東口的燒肉店。


選擇它當然是因為A5和牛燒肉和食評不錯,而且是用炭爐燒,
六歌仙也只不過用電爐,另外價錢我們能負擔。


它們只有單品不設放題,正合我意,
雖然價錢比放題貴, 但單品的質素會比較好,而且吃太多對身體是負荷,
我也想留肚吃甜品!
 

全日文Menu完全不知道點了什麼部位,服務員又不太懂英文,
只能確認點的是不是「Meat」,我們不想花港幣六七十元點了一碟菜回來。XDDDD

先點一些比較便宜的部位。


一碟約7XX至9XX Yen,果然燒肉還是在日本吃的好!!!


也試了其他東西。
 

牛舌...人間極品!!!!!!!!!!!!!!!!


大家都滿意這食店,所以點了一客Menu中較貴的單品,
雪花的分佈不錯,雖然不是松阪牛那種吃起來像牛油的口感,
但它的脂肪感強烈之餘仍留有牛肉的味道。


¥6404 For Two Person



然後是Gundam Fans時間。
一位Street Fighers機友說,世界最強的Street Figher高手就在這間機鋪?


終於可以見識「Gundam vs Extreme」!!!!
可愛老公的首次上陣,剎那的Gundam 00!!!!
雖然不是我玩但很興奮!!! 剎那你太型了!!!!
西布頓配Gundam Crossbone也很型!!!



我負責拍片。


但工作人員走來指手劃腳說不可以拍片,拍了32秒就停止了,但已非常滿足。
經常看到日本人放打機片段上網,原來實際上是不可以拍片?


玩了半小時就去了激安之殿堂買甜品,然後回酒店休息睡覺。

待續...



下一篇 : Day 6(1) : 淺草

相關Blog :
突如其來的東京伊豆自由行 - 訂機票
東京伊豆自由行 - 訂酒店





4 則留言:

  1. 你哋所食既係乜甜品?
    仲有......你認為如果用自由行的身分去日本玩大約7-10日
    完全唔識日文可以嗎?
    定係學左初級日文會比較好呢?
    [版主回覆11/06/2011 13:54:29]照片在遺失的相機中~_~ 食雪糕啊~~~~
    well~~我同老公都唔識日文啊~~~仲有年頭2月果時~連ABC都唔識的老豆+淨係識廣東話同普通話的大妹+連普通話都講唔掂的二妹~3個都去左7天日本東北自由行~去日本其實同識日文是完全沒有關連~我地拎住D日文Menu點菜都係亂點~有漢字就靠估

    回覆刪除
  2. 你都叫睇到煙花 我連睇都睇吾到嗚~~~~ 個和牛好吸引 正 , ~~~個隻高達係吾係新game 黎咖 , 有無獨角獸? 尼期勁鐘意獨角獸 不過 00都好正 ~
    [版主回覆11/06/2011 13:58:46]我地有d運氣成份~因為我地連會場個位在哪都唔知~天又黑晒又未去過呢區~唔識路~一路行一路問人~唯有搵d建築物阻擋較少的地方~博果個位睇到~~~~GUNDAM果隻GAME有獨角獸!! 呢隻GAME出左好多代~呢代EXTREME係最新~香港無機鋪入~因為塊機板太太太太貴~

    回覆刪除
  3. 食物好正呀!想問下你部係咩單反呀?
    [Kuromi回覆11/07/2011 13:34:17]係呀! 之前已經想買單反, 但又冇乜嘢好影, 所以話有咗bb後就去買。我都係諗住買600d啦, 反正政府送, wakaka~~~
    [版主回覆11/06/2011 14:03:44]我地用canon 500D~夠型號啦~宜家出到600D了~鏡頭用Canon EF-S 17-85mm f4-5.6 IS USM
    你要買單反影BB? (不過千萬唔好買我果支鏡頭~支鏡超廢)

    回覆刪除
  4. 不錯的介紹 想妳會有開心快樂的印象. 想本人會期待到那裡一遊但不會揀節日.
    [版主回覆11/18/2011 00:42:18]多謝你來訪~~:D
    我其實都無揀節日~果時係臨急臨忙出發~咁ARM遇上呢D節日去8掛下~不過真係1次就夠

    回覆刪除