2012-02-17

逸東「智」酒店Lunch Buffet

Date : 2012-02-11 (上)

逸東「智」酒店「Metro Buffet & Grill」- Lunch Buffet

可愛老公突然口癢癢想食Buffet,所以就去食囉,上次的Buffet已經是去年6月!
果然年紀愈大愈不想食Buffet,大家都食到厭食到怕。

但我已訂了3月的Dinner Buffet,今個月先吃Lunch或Tea Buffet吧!

可愛老公說想有生蠔和海鮮,但很少酒店在Lunch或Tea Buffet供應生蠔,
幸好Blog友瑪寶剛去了逸東「智」酒店,難得有生蠔! 立即訂位!
如果還有其他Lunch Buffet供應生蠔質素又不錯的,請介紹給我。

DIY海鮮凱撒Salad! 我非常喜歡凱撒Salad! 真是一個美麗的畫面。 
是日海鮮有生蠔,小龍蝦和青口,生蠔不錯!
但我的肚子不能承受太多生蠔,只吃了半打。

可愛老公淺嚐一打生蠔。


刺身有三文魚,魷魚和油甘魚,味道普通,
不過就算5星級酒店Buffet中的刺身都不怎麼樣,日式食品還是留待去日式料理店吧!
另外有甜蝦饅魚馬刀貝吞拿魚等等Sushi,選擇算多,不過Buffet我是不會吃飯類食品。XD


話說坐在我們隔壁的太太不斷跟丈夫說煎魚和牛仔骨好好食,
結果一向在Buffet中少食熟魚和肉類的我好奇試試。
意料之外! 他們的即場煎魚和牛仔骨有點驚喜!
另外還有我喜歡的印度Curry和小食,好久沒去重慶大廈品嚐Curry,希望找天再去!


綠色的大概是菜類的Cream Soup? 我很喜歡這種湯。
右面是朱古力心太軟!!!!!!!!

心太軟啊!!! 朱古力真的很流心!!!   
不會太甜,吃了2杯也不覺得很膩,Good!!!!
Ice Cream是...Movenpick! 吃3-4球都回了20%本吧(笑)。

Buffet的豆腐花當然是不太滑啦。XD
朱古力Cake比心太軟膩! 還是心太軟比較好!


碟子上是Coffee Cheese Cake和朱古力布甸。
我對Coffee味的甜品興趣一般,不過這款出奇地香口味道不錯。
朱古力布甸就實在太甜太膩...吃了1/3放棄...


它們的甜品其實有十多款,不過太飽了,沒法逐一品嚐。

貪吃的可愛老公。 


我們坐了兩個幾鐘,真是一個愉快的Lunch。
 

價錢每位$188+10% (有數張Credit Card有85折)

最後埋單$357.2 ($178.6@person)。

Lunch Buffet這個價錢,以質素和選擇來說非常抵食!
貧窮神上身又想食Buffet時的好選擇!


10 則留言:

  1. 又幾好喎,唔算太貴又可以食到生蠔,等我生完BB都要去食下,擦返餐勁!!
    [版主回覆02/20/2012 22:50:33]haha~係呀! 其實佢夜晚都不太貴~三百幾搞掂

    回覆刪除
  2. 佢真係唔錯, 價錢合理之餘, 食物水準又不錯, 沙律菜好新鮮, 真係食到爽甜的味道, 我好掛住佢d生蠔, 下月再去食過, 仲有相信搵唔到第二間抵食過佢了.
    [版主回覆02/20/2012 22:53:06]係wo! 果次食完後佢有d野食真係想食過~! 例如佢個心太軟!!

    回覆刪除
  3. lunch buffet呢個價又有生蠔又有海鮮食...都算幾抵喎!!!!!!!
    [版主回覆02/20/2012 22:53:16]直情係全港最抵呀~~!!!

    回覆刪除
  4. *♡Amami✿幸子♡*2012年2月18日 晚上11:43

    呢個Lunch Buffet又幾抵食woo``淨係d生蠔都抵哂^^
    [版主回覆02/20/2012 22:55:07]食半打再加幾球ice cream都回左一大半本XDDD

    回覆刪除
  5. 呢間上年六, 七月時有做過團購, 當時DINNER BUFFET都係約180咁上下, 又係超多野食. 不過嗰時啱啱發現有咗, 得過睇字....我到依家都仲等緊佢再推出團購...
    [版主回覆02/20/2012 22:58:48]有D團購做完後好耐都沒做了~例如上年六, 七月時做Delifrance~果時買左幾張coupon~~隔左大半年都無新!! 我諗d抵ge團購真係唔知仲出唔出或者要隔好好好耐...

    回覆刪除
  6. 果然好介紹, 不過你咁fit緊係唔怕食啦.
    [版主回覆02/20/2012 22:59:22]我條腰呀~29吋都黎啦...

    回覆刪除
  7. 妳說{幸好Blog友瑪寶剛去了逸東「智」酒店,難得有生蠔! 立即訂位!
    }係咪即係今次妳去左呢間度食呀
    [版主回覆02/23/2012 22:32:32]當然! 是逸東呀!

    回覆刪除
  8. ♥♥♥akina♥♥♥2012年2月21日 上午10:50

    價錢好抵呢,另外我睇中妳的紅色水玉洋裝了XD好可愛好靚,
    [版主回覆02/23/2012 22:23:32]dazzlin仲出左寶藍色~絨面~手感好好~不過我覺得件底衫都好緊要 :D
    件底衫是cheap cheap 淘寶貨 :D

    回覆刪除
  9. 好抵!!!!!! 心太軟.....超吸引!!!!
    [版主回覆02/23/2012 22:19:23]yeah~宜家都掛緊佢個心太軟!

    回覆刪除
  10. 的確好介紹~~
    [版主回覆02/27/2012 19:54:43]值得一試 :D

    回覆刪除