2013-05-30

Day 7(1) 日本東北雪見溫泉。暴雪紛飛 - 鶴の湯之朝食(秋田縣 - 乳頭溫泉鄉) ~ 仙台牛舌推介。牛たん炭焼 利久(宮城縣) ~ 東京酒店住宿 - キューブホテル 上野 御徒町/Cube Hotel

上一篇 - Day 6(4) 日本東北男女混浴秘湯住宿。鶴の湯/鶴之湯。夕食 - 圍爐裏鄉土料理(秋田縣 - 乳頭溫泉鄉) )


**************************

Date : 2013-01-25(Fri)
Day 7(1) 日本東北雪見溫泉。暴雪紛飛 - 鶴の湯之朝食(秋田縣 - 乳頭溫泉鄉) ~ 仙台牛舌推介。牛たん炭焼 利久(宮城縣) ~ 東京酒店住宿 - キューブホテル 上野 御徒町/Cube Hotel

**************************


起床後的首個節目當然又是浸溫泉!! 不過...
日本東北最後一天行程遇上大風雪...!! 之前遇上的都只是微微飄雪...


這天真的不是開玩笑,我們也只能撐傘子站在旅館街上拍幾張照片然後即閃,
降雪密度應該是香港黑色暴雨警告程度吧...@_@


暴雪下連天空也被暴雪淹沒了...!!! 白茫茫一片...@_@
本來這天考慮再戰角館(去年角館Blog),但看到這個雪量我們還是改行程...



可愛老公的肉體出賣照...紀念在大風雪下體驗男女混浴露天風呂...XD
最夢幻的乳白色溫泉水,浸下去真的什麼也看不到啊!! XD
然後我也速速跑回女性專用露天風呂浸溫泉,
在如此大風雪下還要在室外脫衣服..實在太不可思議...!!
風雪打在頭上臉上,溫泉四周也是厚厚積雪,水溫剛剛好,爽極!!!!!


朝食時間,超級樸素的朝食...
不過這次慘了,幾乎全部不合胃口,女將看我們有一半沒有吃,她笑問是否吃不慣,
我們點頭大笑,她大概理解年輕一代都不習慣這種食物吧,加上我們是外國人...
在座年紀較大的日本人,不斷聽到他們說好食...可惜我們真的不懂欣賞...



終於要離開這個世外桃源,乳頭溫泉鄉...我一定再來(應該吧)!!
如果我還能再來,下次應該會住同樣屬於乳頭溫泉鄉的「妙乃湯」。


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
交通劵利用 : -
鶴の湯溫泉 -- ( 鶴の湯溫泉送近車) -- アルパこま駅

交通劵利用 : ¥600區間
アルパこま駅(10:08) -- (羽後交通 : 乳頭線) -- JR田沢湖前駅(10:42)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

我們乘坐鶴の湯送迎車離開,在アルパこま等待巴士,看著外面強勁的暴風雪...
等了大概十分鐘巴士來了,衝上巴士...大雪很很狼狽...



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
交通劵利用 : 3 Days JR East Pass Special
JR田沢湖前駅(11:00) -- (秋田新幹線) -- JR仙台駅(12:25)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


田沢湖駅聚集了很多旅客...
最糟糕是不論往仙台還是東京的新幹線全線滿座...Orz
怎..麼...辦...!!! 下一班車要等一小時...
幸好...我記起新幹線有立席劵這種票!! 立即寫漢字「立席仙台」給職員,
新幹線指定席滿座而又不介意站的話,不是你想站便能隨便找個位置站,
而是跟指定席一樣要換「立席劵」,立席劵會指示站在某卡與某卡車廂之間,

幸好田沢湖去仙台只是大概個半鐘車程,少問題。
我由馬鞍山去東灣前後兩個半小時有位坐我也是堅持不坐的怪人。


***************************


又來仙台幹嘛? 就是為了牛舌囉!! 新幹線出閘隔鄰便是「 牛たん通り」,太方便。
話說Day 4已經試了牛舌超級名店之一的伊達の牛たん(Blog),
不如乾脆也試另一超級名店牛たん炭焼 利久吧。
午飯時間開始,人龍出現,等了十數分鐘便入座了。

同樣有不同份量可供選擇,上回在伊達の牛たん飲恨吃不到最貴的極厚芯たん定食,
這次中午時間,終於可以品嚐同樣是牛舌芯,由利久出品的牛たん「極」定食!!!



牛たん定食 : ¥2,520 (4枚) x 2人

不知道白色這東西是什麼...? 好難食...
看到有日本人沾醬油吃,還是很難食...口感像嘔吐物.../ _ \



上次在伊達の牛たん的Standard牛舌已經差不多厚達1 CM,
利久的極厚芯たん最少Standard2.5倍!!!
莫說是香港,日本燒肉店也沒看過這種厚度啊!!!
中心位置那半熟美麗嫩紅的厚舌芯...人間極品!!!
咀嚼很久很久,肉質極彈牙且嫩,感動得讓人眼泛淚光...>w<



Total : ¥5,040
兩大牛舌名店終於都試了,到底伊達の牛たん還是牛たん炭焼 利久比較好?
排除前者試Standard Size後者試極厚芯舌這個因素,
論食材兩家不分高下,只能比味道,我們一致投票給牛たん炭焼 利久!
因為伊達的鹹度稍高,利久則剛剛好,所以稍勝一點點!
不過兩者還是很接近啦!! 果然,頂級牛舌絕對在仙台!!
有不少背包客指出就算在東京分店也絕對比不上仙台質素呢。


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
交通劵利用 : 3 Days JR East Pass Special
JR仙台駅(13:46) -- (東北新幹線) -- JR上野駅(15:50)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


終於回歸東京,意味這次遊記接近尾聲,最後兩個晚上我們在上野住宿。


キューブホテル 上野 御徒町(Cube Hotel)
Jalan預訂 : ¥14,000 (素泊二晚二人價)

酒店位置極為理想,JR或Metro只是幾分鐘腳程,
拉行李去京成上野也只是7-8分鐘腳程,
一兩個街口便是阿美橫丁,附近又不少便利店及食店,真的很不錯。
還有Free Coffee及果汁從早到晚無限量供應,Coffee是即磨!! 值得一試!!
另外在Day 4利用「Yamato宅急便」從仙台托運一件的行李亦到達!
(有關托運行李 - Blog)


房間很有現代家居感覺,不太像酒店,面積不大,
不過市區酒店嘛,只要整潔及有空間整理行李我們便收貨。



浴室倒是很大,相比日本平日那些倒模浴室大3倍...@_@



早上沒有化妝,雖然此刻已黃昏,但還是先整理一下眼耳口鼻才出門吧...


待續...


**************************


下一篇 - Day 7(2) 東京自由行。新宿 ~ 池袋 ~ 上野 (Patisserie Mon Cher 堂島ロール/堂島卷/Dojima Roll、元祖寿司 - 回転寿司/元祖壽司(池袋東口店)


• ♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪•♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪•♫˚♪•♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪•♫˚♪•



20 則留言:

  1. 唔公平呀 , 得你老公露天風呂照 ..... 你呢??
    [版主回覆06/02/2013 13:23:14]HAHA~鬼叫老公入唔到女性露天風呂XDD

    回覆刪除
  2. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2013年5月30日 晚上8:51

    呢個 hotel 住過 , 雖然細 d , 都幾好...御徒町其實有好多好食店 , 不過好少港人去揾食
    [版主回覆06/02/2013 13:25:24]我都記得你舊BLOG有介紹過呢間上野酒店~
    上野有好多貌似大排檔食店好有市井平民風~可惜我都未有機會試下!

    回覆刪除
  3. 殷師奶 HeBi Yuen2013年5月30日 晚上10:09

    大風雪下浸溫泉......睇到都覺得要有好大大大勇氣佩服佩服~~
    次次見係訂Jalan都好抵好靚~
    [版主回覆06/02/2013 13:31:38]記得除衫果下猛咁自言自語問自己係咪真係要在風雪中除衫...XD
    去日本自由行真係要學識JALAN/樂天!!

    回覆刪除
  4. *♡Amami✿幸子♡*2013年5月30日 晚上10:49

    大風雪一定好凍>.< 如果是我一定撐不住T___T
    個浴室真係好大0v0
    [版主回覆06/02/2013 13:37:55]有陣時去到果個地方就會有驚人爆發力XD 

    回覆刪除
  5. 冰天雪地除衫,跟住浸落溫泉水,個下應該好正!哈哈
    [版主回覆06/02/2013 13:40:11]我諗我用左無十秒就除左衫跳左落水XD

    回覆刪除
  6. 冰天雪地除衫浸溫泉, 正呀, 正一上凍下熱, 感覺特別, 不過上水果下真係攞命!!
    牛舌, 好吸引喎!!

    回覆刪除
  7. 妙乃湯..好...我都去過

    回覆刪除
  8. 謝謝你的 information. 我正在 plan 下星期既行程,已經 booked 花卷愛隣館,另一晚很想住鶴の湯,唔知book 唔book 到... 我都會住 cube.. anyway, 你既 blog 好有用呀! 解決了我很多猶豫不決既煩惱,呢! 個d唔知 book 邊間好呢... 個d 選擇困難症... anyway, 萬分感謝!!! I love your blog...

    回覆刪除
    回覆
    1. WELCOME! 我都仲有幾日就出發了~
      鶴の湯房都幾多~又有123號館又有新館~如果唔係假期可能都有機BOOK到(1號館除外XD)~
      CUBE房就細左D~不過就真係方便到暈~
      我覺得自從YAHOO BLOG摺左後搵資料都難左!! 大家交流下吧!!
      祝你旅程順利!!

      刪除
    2. 我去個個秘湯 website book 唔到2,3 號館呀! 成個乳頭溫泉full 晒剩返大釜,但係d blog d comment 好似麻麻地,今次冇緣住乳頭溫泉啦! 不過我都打算spend a morning there... 我 book 咗駒ケ岳グランドホテル同花卷愛隣館。

      你今次去邊?

      刪除
    3. 你去 cube 個 website book, click 下click 下有時有 d special plan 架,5000 yen 樓下一個人 (for 2 person stay), 超抵。

      刪除
    4. O! 乳頭溫泉果然真係夠堅~日本人至愛之一~不過點解PLAN得/BOOK得咁遲@@? 下星期出發今個星期BOOK好似好趕咁 ^^

      今次去 --> http://hitomi-kong.blogspot.hk/2013/10/11.html

      5000 yen FOR 2? 咁真係好抵!! 加上我自己都幾鐘意住上野 (新宿近車站果D好貴! 所以從不住新宿)
      其實我次次都會JALAN同官網都CHECK~
      special plan有時真係撞手神XD 試過book 到D special plan~book完後幾分鐘再check已經無左
      所以我一confirm旅行就差不多日日都會走上網撞手神XD

      刪除
    5. 咪就係一直衰猶猶豫豫囉!到今時今日先confirm 個schedule.

      Around 5000 yen each. 我幫個 friend book 咗, 自己就出事啦,原本book 咗16﹣19,依家要改,可能要cancel 再 book, 個價錢超貴,依家 search 緊第二間. >_<"

      刪除
    6. 我次次都係住上野,因為多數去ski, 所以坐火車方便好多。另外一間叫 chisun 同 sutton 都ok...

      刪除
    7. 5000 yen each好像又有點貴了@@" 咁耐以黎我最貴果間市區酒店(東京/大阪/仙台等等)是3500 YEN FOR 1人(7000 yen for 2) XD~~ BTW~~酒店真係愈遲BOOK愈貴~所以我一知自己會去旅行~定左日子後~就算未買機票~都會拿拿臨訂左酒店先XD~~然後先至一路改SCHEDULE一路改酒店~次次cancel rebook 酒店幾十次~好似你宜家睇緊我ge呢轉遊記~我12月中先買機票~但其實我9月/10月已經book緊酒店 :D

      刪除
  9. 4xxx and 3xxx yen each囉,7000 yen for 2係東京真係唔易揾。我下次都會早d plan, 都係自己妄猶豫不決加大安旨意,冇諗過乳頭溫泉咁多間都 full 晒。cube 其實11月已經 book, 12月改過一次,失策在唔知一改要cancel 成個booking 而唔可以淨係 cancel 一晚,sigh... 真係低b...

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實東京我仲試過2300 yen for 1 night for 1 人(超驚嚇) 之類~不過我就好痴線~真係日日不厭其煩地上網search一次....用耐性換回來...XD
      不過東京D酒店真係明顯地貴過大阪...你下星期出發希望你都快D搞掂D酒店!

      刪除
  10. 2300 capsule price wor...大致上都搞掂架啦,book 咗先,遲d 再cancel... 但係今次住唔到 cube 啦! 佢要我 cancel 晒咁多晚再 book, 但係 rebook 要13000+... chi sin!

    回覆刪除
  11. http://hitomi-kong.blogspot.hk/2012/09/day-62-candeo-hotels.html
    我口中在東京的驚異價酒店~
    如果要成13000+ --> 我覺得唔洗住CUBE了XDDD

    回覆刪除