2012-06-08

Blog文照片及連結等等修復進度 (Updated : 8 June 2014)

 


------------ Updated 8 June 2014 ------------



為了方便閱讀,飲食記錄亦製作了簡單Index並放在頭頂清單 :


(一定是覺得自己太空閒...)


--------------------------------------------------------


修復進度方面,以下遊記的照片及相關連結已全部修復完畢, 
如發現其他問題,例如有些連結仍然連去Yahoo Blog之類,不妨告訴我 :

日本東北追櫻行 20123/11/2013 Finished


下一個修復對象 :





10 則留言:

  1. 郭太你好,我也是剛剛搬到這裡來,請問你Blogspot的網誌分類是怎樣制作的,例如[小品生活]之後有(郭太生治)、(變靚D等),謝謝賜教!

    盈康社

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~~你去版面配置 -> 新增小工具 -> 新增 標籤
      就可以做到網誌分類的了 :)

      刪除
  2. 喂, 我今日去豆丁度睇咗個好簡單 CSS 就可以 RESIZE D 相- 唔 再爆框. . . .post-body img {
    width: 500px;
    height: auto; }

    .post table.tr-caption-container img {
    width: 500px;
    height: auto;
    }

    回覆刪除
    回覆
    1. 我blog文中所說的照片問題唔係爆框問題~我d相一向都會先resize才upload~一張相十幾MB唔resize唔得~
      其實照片爆框只要改欄寬便可~~反而你post呢個code可能會有"bug"~例如連d icon image都變埋500 px就真係oh my god~haha~~所以改欄寬會好過咁樣auto resize 照片

      另外而我文中所說是Bandwidth~係瀏覽量問題~~愈多人睇張相就會愈快扯爆Bandwidth導致張照片出唔到(迫你俾錢upgrade無限Bandwidth)~

      刪除
    2. 嘻,唔相干,我純粹報料。^O^ 你呢個瀏覽量問題都真系兩難 。。。人氣 = $$ 哈哈哈 >:)

      刪除
    3. HAHA~轉左去呢度瀏覽量應該會減少~因為搜尋器好難搵到google blogger d 文

      刪除
  3. hello, Will u try WeShare?? ^^ 話曬有個平台, 容易識新朋友

    回覆刪除
    回覆
    1. WeShare都幾似yahoo~不過搬黎搬去真係手都軟~~我都唔知呀...

      刪除
    2. WeShare....I moved!! 恐怖都頭暈!!完全失控狀態~ 有BLOG友去EMAIL叫他們DEL個ACCOUNT!
      我都會.....TAT

      刪除