2013-09-27

The Ritz-Carlton - CAFÉ 103(Afternoon Tea)



♥,.*,.♥,.*,.♥,.*,.♥,.*♥,.*,.♥,.*,.♥,.*,.♥,.*♥,.*,.♥,.*,.♥,.*,.♥,.*♥,.*,.♥


Date : 2013-09-14
The Ritz-Carlton - CAFÉ 103(Afternoon Tea)



**************************


前身是The Chocolate Library,不知道何時及為何改成CAFÉ 103
開業之初,The Chocolate Library的Afternoon Tea要排隊數小時,
下午三點半才開始的Afteroon Tea,中午便要去排隊,
幸好現在已經有預約制度,不用再排隊了。


打電話問職員最快可以安排窗口位置的星期六,
答案是3個半月後...我們選擇等待!! ( ̄. ̄)
如果非窗口位置,很容易訂。


隔著玻璃窗,103樓居高臨下,
雖然是日有一點點煙霞,不過仍然甚為壯觀。


雖然改名CAFÉ 103,不過下午茶依然是"The Chocolate Library"。




窗口位置景色雖好,不過拍照很麻煩,背光,
就算主體放在沒背光那面,光線也不好控制...最討厭就是這種白光...


"The Chocolate Library"出場。


 撕開外層,真身是圖書架如其名"The Chocolate Library",
這是二人份的Afternoon Tea Set。




率先試這一杯大部分人大力推薦的Hot Chocolate,
的確,非常香濃好喝,
不過跟我在日本Ladurée東京銀座店喝的Hot Chocolate還是差很遠(Blog)...
7月的旅行也拜訪了Ladurée大阪三越伊勢丹店,以現在速度Blog文年尾出爐...吧?
不過我仍然覺得這個Hot Chocolate是必試啦,真的很好喝。( ̄﹏ ̄)


既然是"The Chocolate Library",主力當然是朱古力,
 一半食品都是與朱古力有關,餘下的多是其他類別的甜點,
鹹點只有三款,真的是一個充滿糖份的Afternoon Tea呢。╮(╯▽╰)╭


這是難得的鹹點,不過建議還是中段才吃吧,
不然後段吃的全是甜點...Σ(  ̄□ ̄;)


鹹點味道Overall一般,不算很特別,不過這個鵝肝Mousse Tart還不錯。




朱古力類的東西都很好吃,但非朱古力類就真的很普通。
這個Chocolate Roll很好吃。

 


 秋日限定的Warm Chocolate Tart,本身沒有放在圖書架上,
因為是新鮮即焗,所以中途才會端出來。


這個心太軟Tart是最最最美味的一款!! ( ̄﹏ ̄)






這個朱古力Macaroon完全不是平日Macaroon的質感,
以Macaroon來說我覺得是失敗之作,不過以味道來說是好吃的,
反正都是朱古力味道嘛。╮(╯▽╰)╭ 


這杯東西我個人就不太欣賞。( ̄. ̄)


疑似Scone的東西,很遜色,果然還是半島酒店比較強(Blog)。( ̄. ̄)


再次證實非朱古力類果然比較不濟,這個栗子朱古力Cake很一般,
餡是朱古力啦,不過是否"朱古力類"本人看外表呢。


 ♥,.*,.♥,.*,.♥,.*,.♥,.*♥,.*,.♥,.*,.♥,.*,.♥,.*♥,.*,.♥,.*,.♥,.*,.♥,.*♥,.*,.♥


我們離開時已差不多下午六點,酒店正準備Dinner Buffet,
順便看看有什麼甜品,有兩個放大版本圖書架呢!!
擺放方式超吸引!! (≧ω≦)

很精美的甜品!! (≧ω≦)


這是在洗手間用手機拍的,洗手間有一個很高的窗台,
很多人也忍不住在洗手間這個位置拍照。╮( ̄▽ ̄)╭


**************************


Total : $624.8 ($568+10% / Tea Set For 2)


如果上"Sky100",正價門票原來要$168,
香港居民優惠也要$151,而且也只是100樓啊,
現在我們在更高的103樓享受Afternoon Tea,
感覺上,比去"Sky100"著數吧?


另外這個充滿朱古力的Tea,真的很飽,
還好,我們都比較吃得甜,只覺得一點點膩,
不過很有罪惡感...感覺又再增磅...肚腩圍突破31吋將會發生...(#-.-)


12 則留言:

  1. 有美食有美景, 真係抵過去sky100, 難怪咁多人幫襯~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地總算避開左最高峰果段時間~要我排幾粒鐘真係咪搞

      刪除
  2. 你咁瘦,有quota食呀,不過這裡比較貴!
    洗手間都咁好景呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 幣在我d肥肉生晒落肚腩=_="
      btw~佢個dinner buffet仲貴...洲際價錢=_=

      刪除
  3. 要3個半月??!! 要去真係要平日先得X__X
    但平日唔知有冇TEA....X_X

    回覆刪除
  4. 好靚既海景~~ 值回票價~~!

    回覆刪除
  5. 我朋友請食飯,我就好吾客氣咁選左呢間既DINNER BUFFET,原本想BOOK坐窗邊位,選星期6去諗住吾使趕頭趕命去又吾使滾水碌腳走,打去一問,覆我星期六最快窗邊位要25/4......(上過星6打去問最早都係3月中,過左幾日已經遲1個月) 星期5同日窗邊都要3/4同5/4,好誇張的說!!!!

    結果放棄窗邊,BOOK普通位,星期六都要21/2,不過撞正新年加新年太多野食,最後BOOK左7/3。(比窗邊位快2個月)

    題外,HOTEL ICON 既THE MARKET DINNER都要4月頭先有位。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間坐到正正窗隔離本身真係得好少位架咋,眼見數埋貌似得幾張檯,不過黃昏果時個景真係好正,可惜日落時tea Time 完結已經要離開啦,不過見到dinner buffet d野現場真係擺得幾靚(雖然選擇貌似不多),去食個view都唔錯,果度上100樓個展望台話晒都成舊水,The market遺憾地到宜家都未試過!

      刪除
    2. 昨晚去食完呢間dinner buffet ,不過超大霧,咩都睇吾到(全程係霧中食飯)。
      坐位安排係窗邊後一個位,天氣好可以睇到夜景...

      食物方邊係貴精不貴多,食物款不多

      沙律菜兩款,但有差不多6,7款max 好既沙律,吾錯。
      海鮮有蠔,長腳蟹,龍蝦,瀨尿蝦;
      刺生得4款:三文魚,吞拿魚,帶子同牡丹蝦;
      熟食得幾款,大概2隻手數曬,碗竹笙海鮮羹正。

      甜品有數十款,我食一杯杯為主,食左6款,款款食清,有杯朱古力慕絲,超濃厚,2款雪糕兩款芭菲,蛋糕類已經食吾落。

      紅酒香酒有氣酒橙汁汽水任飲,餐後仲有咖啡或茶,茶有早餐茶同eary grey選

      中途每枱客送客天婦羅,估佢吾到。

      但waiter驚我們吾飲野,開始食吾夠5分鐘內幾時問飲d咩,不過成日加水,我杯飲品冇空過。

      收碟好快手,見食長腳蟹有少少麻煩,主動攞剪刀俾我朋友用。

      銀聯白金或以上信用卡有9折,兩人承惠$1516

      刪除
    3. 好詳細的報告!! GOOD!! 詳細過我打BLOG XD
      btw~呢期天氣差真係無辦法啦...有蠔/長腳蟹/龍蝦淨係呢幾樣已經夠晒! 其他對我黎講算係可有可無~
      刺身就帶子就得啦XD 回本用XD
      睇黎甜品非常唔錯WO~我主力都係甜品XD~
      酒有得任飲呢樣真係好少見
      呢間我一定會試~之前已經覺得黃昏氣氛非常GOOD!

      刪除