2014-06-11

日本九州自由行確認

收到HK Express Email,福岡11月特價機票終於在6月10日登場,
乖乖地坐在電腦前,凌晨12點去Search,
江湖傳聞Search某些日子太多的話,當日機票會較貴(笑),
所以習慣先Random Search日子,花了大半小時,
95%日子沒有Show價錢...
餘下5%不是只有單程就是萬多元來回...港幣!!
6月10日早上8點再試,結果還是一樣...(#-.-)


出門後,一邊咬著麵包一邊趕車,
手癢用電話Search真正需要的日子,心想反正結果可能一樣,
根據觀察,星期六出發一星期後的星期日回程最熱門(很正常啦),
上一回特價機票試圖用我的出發日子Search其他地方一人貴數百元,
這次竟然在我最狼狽的時候給我Search到熱門出發的最低價...
最討厭就是要用電話操作...結果不出所料,
非常狼狽地緊急輸入一堆資料並出現Payment Confirmed頁面後,
按下Continue出現Error...所以我才討厭用電話...
 只好打電話給Card Center,證實Payment Completed,
然後等HK Express約10分鐘接電話,口頭上Confirm,
心血來潮看一下Email雜件箱,
Confirmation Email原來掉了去雜件箱...( ̄▽ ̄)"


♥,.*,.♥,.*,.♥,.*,.♥,.*♥,.*,.♥,.*,.♥,.*,.♥,.*♥,.*,.♥,.*,.♥,.*,.♥,.*♥,.*,.♥


詳情如下 :
Hong Kong Express
機票 : $3,520 (二人總價格已連稅及行李)

去程寄倉行李 - 20Kgs
回程寄倉行李 - 40Kgs
 

---------------------------------------------------------
Departing Flight : 2014-11-22
13:05 (香港國際機場) - 17:10 (福岡國際機場)
Flight :UO636
---------------------------------------------------------
Returning Flight : 2014-11-30
18:15 (福岡國際機場) - 21:05 (香港國際機場)
Flight : UO639
---------------------------------------------------------


福岡直航有多少選擇心中有數,九州現在又是熱門地區之一,
完全沒有想過兩個人機票只要三千多便買到,
事前預算大概四千已經收貨, 所以這次喜出望外啦,
出發時間雖然比較一般,但機場距離市中心車程只要5分鐘,
問題不大,回程時間亦十分理想。


Blog文主題沒有列出地區,因為我不知道去哪...
大方向應該是北九州,最起碼有3晚溫泉酒店,
看行程可否排4晚,其中一日一定是湯布院(由布院)
另外想看銀杏,熊本市幾乎也是一定會去,
至於其他,未研究...


今年將會是留在日本最多日數的一年,有29天。
這個2014年秋天遊記可能要2016年才能開動...?


日本九州自由行...
7月回來才準備吧。


73 則留言:

  1. 福岡多咗塊田

    特價機票, 這些機會XXXXXX.

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝提醒XD (九唔搭八多左田字XD)
      btw~LCC 特價機票你未必睇得上眼啦 XD

      刪除
    2. 咩呀, 我搭過 AirDo 架!
      不過無假放先係真

      刪除
    3. 應該因為連FIRST class都爆左先焗坐 :D

      刪除
    4. AirDo只係「北海道原居民」航空公司,唔多算LCC(雖然佢地話自己係LCC)。

      刪除
    5. 唔係爆, 係好多班都無做 First Class.
      而且 Econ 依家超難 book, 放棄 mode.

      刪除
  2. 喂喂,你個日字包唔包氣球節?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該包唔到氣球節, 氣球節在十月尾.

      刪除
    2. 係咩,記錯。XD

      好彩我今次無買飛,如果唔係就大劑。

      刪除
    3. 你地快D講多D XD
      等我搵少D 料XD 九州我真係無MUD concept XD

      刪除
    4. 你去
      piggybread.blogspot.hk
      睇,記得有兩三間高級温泉宿,上次見我都bookmark咗。

      刪除
    5. 當然樓上J少大把高級温泉宿有得睇啦。

      刪除
    6. 玉の湯有住貴無住錯.
      御三家首選

      一係就界

      刪除
    7. 兩個人一晚over 60000 yen果d唔洗預我 =______=" 我max around 60000 yen/night架咋

      刪除
    8. 安慰程式

      30000yen 十算 = HK$3000
      40000yen 7.5算 = HK$3000

      刪除
    9. 又或者郭太揾多幾間3000円/天 時租酒店,可以幫補一下。

      刪除
    10. 我已經用左安慰程式去count 6萬yen=___="
      btw~~九州望過下d酒店~無大阪果邊咁多正住宿~~~市中心d酒店省埋d錢邊夠貼溫泉酒店=_____="

      刪除
    11. 30000 都有好多選擇架~

      由布院 12xxx 包兩餐我都有住過呢

      刪除
    12. 12xxx --> 我會睇成港幣...XD
      BTW~60000 / NIGHT應該都BOOK到靚靚地露天風呂附~雖然個人對露天風呂唔係太執著

      刪除
    13. 如果唔嫌 cheap 既話"由布院溫泉 ペンション金鱗湖 豊の国"都唔錯, 兩個人兩万円鬆一泊兩食 http://huinerissa.blogspot.hk/2014/03/1620.html

      刪除
    14. 唔好話cheap唔cheap~~係人都鐘意平靚正 :p

      刪除
  3. 估唔到機票既時間都咁好, 我舊年坐CX下午機停台北, 去到福岡已經九點幾, 選擇坐的士出去, 出到博多 check in 埋都十一點,

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前搭KA,都只係早機去,午機返。hkxpress呢架算係咁。

      我太太唔多想再撘overnight,所以下次只可玩FUK。

      刪除
    2. LCC拎到呢個時間真係幾驚喜~唔再係D騎尼時間~BTW~~網上有人講HK EXPRESS星期四會公佈新航線!!! 仲話係熱門航點~~莫非真係北海道?!

      刪除
    3. 今個星期四?咁神奇?

      刪除
    4. 聽日下晝, 不過網上啲人好似傳吓傳吓搞錯晒個目的地.

      P.S. 唔好問我

      刪除
    5. 我寫住“唔好問”,即係要問啦,究竟邊度呢?

      刪除
    6. 網上d人傳咩地方? 我都只係以熱門航點呢幾隻字隨便估北海道XD 名古屋點計都唔係好熱XD

      刪除
    7. 網上個個話 CTS, 依條線根本無得做, UO 以前做過都悲劇收場.

      偏偏你認為唔熱, 就係要爆冷.

      P.S. 我甚麼都不知道

      刪除
    8. 呢D咪叫開口中XD
      見到已有人爆左名古屋~咁計熱門名古屋點及得北海道姐XD
      FANFARE名古屋個價錢係幾個航線中又是最平同最慢滿額~仲要係最容易訂頭尾8日XD

      刪除
    9. 真係?

      flyagain.la:
      不過對手HK Express(香港快運)同樣做緊大阪特價早盤(聽日下午仲會開賣名古屋首航[18/9後]優惠,您大可以自製Open Jaw)

      刪除
    10. 名古屋promotion 來回$1000 有找~痴線XD
      今年我quota已爆~各位努力~

      刪除
  4. 我都去九州......早過你恤髪~ㄋㄟㄋㄟ

    回覆刪除
    回覆
    1. 今月xd
      瞬間看以為你去九州29天( 老人眼曚lol)
      只去北九,南九呢??

      刪除
    2. 6月九州應該熱爆XD 得9日時間去唔到咁多地方嘛

      刪除
  5. 去九州,正呀 ~ ~ ~
    上年睇過港龍,又貴時間又差,最後去咗第二度
    我無去過九州,不過除咗湯布院,好似黑川溫泉都唔錯,你睇下合唔合心水 ^.^

    回覆刪除
    回覆
    1. 黑川溫泉唔係唔想去~不過交通比較麻煩....自駕會好d....而且我應該唔會去阿蘇~所以去的機會更低...

      刪除
    2. 有五個月時間,就去學車考牌剛剛好。XD

      刪除
    3. 申請資格

      你必須符合下列所有資格:
      - 持有香港身分證,及
      - 持有有效的香港正式駕駛執照,或持有逾期不超過 3 年的香港正式駕駛執照。

      刪除
    4. 下?! 個個話要有牌後1年先可以申請國際牌?! --> 被老點?
      我都想佢快D學~佢係澳門人~學完可以向澳門Claim 錢 (MAX $6000) XD

      刪除
    5. P牌不可以~長遠計自駕某程度方便,但九州好多特式鐵路火車 .....

      刪除
    6. 哦,P牌唔係“正式”,咁我明。

      (我個年代無P牌)。XD

      刪除
    7. 我見到果堆特色火車就頭暈~如果要遷就埋D火車時間~我會PLAN到發顛 :P

      刪除
    8. 人吉SP &Aso boy 只有週末

      刪除
    9. 所以我唔會特登plan特色火車...反正上車唔夠10分鐘我老公一定係訓左....

      刪除
    10. 由布院之森.....博多搭去兩個半鐘

      刪除
  6. 又出發 ……咁你就要快o的完成埋而家呢個冬天中部遊記喇 ~ XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬天中部仲有7日要寫~應該要寫到年底XD
      完左呢個仲要寫6月尾關東..

      刪除
  7. 嘩,可以book 到咁平! 唔見有啦 ...
    BTW, 你有沒有去 "貴船神社" 的詳細交通? THX

    回覆刪除
    回覆
    1. 貴船舊年7月去過 : http://hitomi-kong.blogspot.hk/2013/11/day-51-mister-donut.html

      下次留下大名吧 :D

      刪除
  8. 點解你有咁多假和咁多錢去旅行架!? XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 你見我book d 酒店 平到震~就知道我有錢極有限╮(╯▽╰)╭

      刪除
  9. HKEX可以選40KG行李的嗎?
    好期待你的行程, 唔該勤力D寫記XDXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係我地各買20kgs :)
      最理想明年年底可以寫到九州 :DDDDDDD

      刪除
  10. Go Go Go~~~九州好大,去幾次都玩唔哂。有LCC就唔駛憂嘞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 想集中揀3個縣玩已經好難揀~唯有第一時間先西走南九州啦...

      刪除
    2. 九州黎講景點都幾分散, 由一處地方去一處地方都要花上一些時間.

      刪除
    3. 依家有新幹線,可以沿線玩,南北都唔太大問題。

      自駕就唔可以太貪心。

      刪除
    4. 最大鑊係紅葉最靚果D不太聚集於新幹沿線~有D要轉普通線仲要分分鐘轉埋巴士-__-"

      刪除
  11. 你好勁呀, 我係用7月5日凌晨特價優惠訂, 不過雙人票價要HK$4,400, 無你咁抵~ 我book了11月14-19日去九州呀~只有六天, 因為沒有太多假同我份工月中先可以請假~~~ 好怕d紅葉唔夠紅~ >_<
    我初步plan住兩晚溫泉旅館 (一晚由布院, 一晚別府), target左兩間yen30,000內的溫泉旅館, 會去阿蘇, 博多, 熊本, 小倉, 門司港~~
    你有九日可以去多好多地方~

    回覆刪除
    回覆
    1. WELCOME! $4,400我覺得都係開心價! 買到呢個價我都會好開心~因為以前真係無可能買到呀~轉機 都無咁平!! 11月中 ~去D郊區地方應該OK~因為睇番日本紅葉情報有D地方11月上旬至中旬~
      基本上你去的地方我都打算去~阿蘇除外XD 不過我玩得好HEA~一日可能只是一至兩個景點 :P

      刪除
  12. 超值的票價。剛玩完名古屋三重,票價是$510未連稅,第一次坐廉航,感覺不錯只是沒餐飲及電影看,
    但省回的票價可血拼。

    回覆刪除
    回覆
    1. 閣下買的更超值:) 廉航暫坐兩次,兩次經驗都是正面,以前兩個人機票五千幾六千走唔甩,現在平一半,就是不是最低價都覺得很開心呢

      刪除
  13. 十一月廿二,差少少我地一齊係50x等上機。XD

    回覆刪除