2014-12-17

「熱門地方都俾人去到爛晒啦,d人都唔知去黎仲mud」

很多年沒出這種小事一樁的無聊文...


這是昨天發生的一件小事,話說午飯後走到書局混吉,
混吉區域當然是旅遊書區域,書櫃上只放了熱門旅遊景點旅遊書,
例如東京啦京阪神啦這些,其他次熱門或冷門旅遊書放在其他樓層,
當時有3個人包括我正在混吉,
突然我的後左方出現兩位男士似乎在找書,以下是對話 :


男士A : 點解全部書都係熱門地方? 熱門地方有mud好去?

男士B聞言笑道 : 就係好去所以先至熱門啦。

男士A : 熱門地方都俾人去到爛晒啦,d人都唔知去黎仲mud。


正在拿著熱門旅遊景點"東京"旅遊書的我感到十分不耐煩...
內心不斷X他媽的,
在別人正在看熱門地點旅遊書的旁邊...用一個驚死隔離左右聽不到的聲量,
說這種話...是有心的嗎?????

18 則留言:

  1. 唉......熱門地方日日都有新野出,新開張,淨係東京2年都吾知開左幾多新店,有書係手勝在夠集中,大概知道邊區有d咩旅點,再上網搵下詳細資料plan行程。東京23區好多地方都冇去

    你估位位好似他大爺咁有米一年去幾轉咩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 鑑於D 市區我每次只係留一兩天時間,所以東京為例絕大部份地方都真係未去過....
      數埋都只係行過新宿池袋上野涉谷原宿秋葉原台場同東京銀座...我連東京TOWER都未去過...XD

      刪除
  2. 男士A講D野咁似C9八婆的語氣XD

    回覆刪除
  3. 唔理冷門定熱門,有得去已經好開心,話之你爛唔爛。

    回覆刪除
  4. 我都唔止一次遇過呢啲人, 自己睇緊烹飪書, 就無端端喺隔離話呢啲有咩好煮, 有次又係唔知睇緊咩, 嗰2個人又話呢啲有咩好睇......其實最緊要自己想睇就得, 把口生喺人度, 佢講咩都費事理~

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果佢地只你竊竊私語細聲講又咁arm我聽到~無所謂啦佢地自己傾計~
      但佢地又偏偏用一個想你聽到的聲量...=____=
      這什麼心態啊...

      刪除
  5. 就算去到爛晒既地方一樣有人未去過,啲人真係唔知咩心態。

    回覆刪除
    回覆
    1. 重點係條友無啦啦在書局入面耀武揚威仲mud....大家都只係路過=_=

      刪除
  6. 東京我都去左無數次,爛極我都會去,何況熱門地總有人第一次去!
    巴閉就去火星啦!非常不熱門~哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 火星太遙不可及,我建議去伊拉克睇大炮同坦克車

      刪除
  7. 有地方會爛嘅嗎?咁.......我會提議吓......去下墓園,包佢無遊客

    回覆刪除
    回覆
    1. 覺得爛然後大大聲講俾隔離個陌生人聽果D地方爛 =___="

      刪除
  8. 男士A似乎是一位偏向說埋怨說話的人,男士B則是一位頗具幽默感的人!!! Mrs HO

    回覆刪除
  9. 好多人去過一兩次東京,就以為自己好醒的。井底之蛙。

    回覆刪除
    回覆
    1. 特登講俾陌生人聽果D地方去到爛晒=___="
      呢D正宗無仇報=___="

      刪除