2015-02-17

奢華精品 - Leica X (TYP 113)

~*LEICA X (TYP 113)*~


  ♥,.*,.♥,.*,.♥,.*,.♥,.*♥,.*,.♥,.*,.♥,.*,.♥,.*♥,.*,.♥,.*,.♥,.*,.♥,.*♥,.*,.♥ 


N年前可愛老公在櫥窗看到名為「Leica」的相機仔...
「咩牌子黎架,呢D機仔成皮野一部,傻仔先會買。」
N年後的今天,他成為了N年前他自己口中的傻仔。
以前有眼不識泰山,如果Canon/Nikon好比LV,Leica就是Hermes...
所以真是不要隨便說傻仔啊(笑)...
 photo IMG_0211P01_zpsmpl6our9.jpg


可愛老公知道我想要一部輕巧的相機旅行時玩玩Snapshot,
但畢竟用了Canon 5D Mark II好幾年,另配合它的好拍檔Canon鏡皇...
一般細機的Sample照片真的很難合心意...
幾天前他又拉我看Sample照片,
我不知道是什麼機,但看得出跟平時看的Sample照片有點與別不同,
我問他是什麼機,結果...
 photo IMG_0214P01_zpsmdbgtwhp.jpg
 
 
  一直都聞說Leica的影像質素出色,但以前從沒考慮過要玩Leica,
 所以也沒有多研究(實際上怕下海而不敢去研究)...
 photo IMG_0221P02_zpsmnrnmw5k.jpg
 
 
 photo IMG_0224P06_zpsndxnrqg3.jpg
 
  
  頂級名牌「Leica」的名字、「德國人手製」、相機中的精品、
復古機身、合眼緣的影像質素,基於這幾個原因終於下海了。
 photo IMG_0216P01_zpsuxfq06wd.jpg
 
 
  機身非常輕盈,復古外觀,銀色配啡色型到不得了。 photo IMG_0226P01_zpso4hsj0ko.jpg
 
 
 聽說缺點對焦較慢,適合慢慢影,
不過我們多是影靜態照片,對焦慢對我們來說不算缺點吧,
新年後便會出去試機。
 photo IMG_0228P02_zpsldlctknr.jpg
 
 
  不過買了這部並不意味放棄Canon Full Frame!!
旅行他仍然主力用大機,這部給我Snapshot啦,
還有去市區閒逛時不帶大機啦。
 photo IMG_0229P09_zpswgryw9jz.jpg
 
 
  多得歐元大跌,所以定價比初出時便宜很多,
這型號2014年9月推出,當時定價$18XXX,
歐元肚瀉後,入手價$13,000(現金價),另外配了Canon Filter($250),
現在尚欠機套...
 photo IMG_0232P10_zpsbceoue7y.jpg
 
 
  要我拿這部機去旅行實在是有陰影...
因為2011年旅行時曾經不小心把相機當垃圾掉去垃圾桶(Blog)...
 
 
 
 

28 則留言:

  1. Leica係靚機, 用上手之後多點分享靚相呀~~

    回覆刪除
  2. 我買相機對焦一定要快
    影影o下相有靚女行過,對焦慢D都影吾到XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 未至於慢到靚女行過影唔到GE~只係唔會用黎影動物影蝴蝶呢D
      btw~對我地黎講影像質素一定係首要~始終我地影景影食物影人居多~對焦速度正常就ok

      刪除
    2. 影影o下相有靚女行過,對焦慢D都影吾到XD <--- 我部 Sony A7 對焦算快,但開機或醒機好慢,〔舊電就去得好快〕,所以對焦快都未必影到 XDD

      刪除
    3. 我試過長開部 A7, 已經只用 ViewFinder,唔開芒,舊電只能頂半個鐘。

      刪除
    4. mud A7食電咁勁~如果長開真係後備電都唔夠用@_@
      我見我老公就長開~好少見佢中途換後備電(冬天就會)

      刪除
  3. Canon filter ... 我諗部 LECIA 暗地裡喊緊 XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 問左幾間都無貨呀....唔係講笑~就算部機~我地跑左成個旺角~得一間有得賣(連成仔都無得賣)~
      然後上網見人地推薦去九龍生活買lecia~機是買到了~但佢地無lecia 43mm filter賣=__=
      唔少人連filter都唔買裸跑(但我地唔想)

      刪除
    2. 呢部如果冇銀邊 Filter ,不如裸跑,不過我是一個乜機也會粗用的人,從來唔貼芒貼果種。有人說, LECIA 機身花晒才靚,不如試試 XDD

      刪除
    3. 其實我見到個黑色 Filter放落部機有微言架.....不過我地有心理陰影~舊年2月在白川鄉幾乎跌爆支鏡皇~
      好彩有filter救左支鏡一命(filter就粉身碎骨陣亡左) (http://hitomi-kong.blogspot.hk/2014/06/day-45.html)

      刪除
  4. 我家兔仔已發毛多年⋯連回鄕冇帶xd
    Leica 是不是在天祥入手呢?

    回覆刪除
  5. 祝郭太青春常駐,年生貴子!^_^

    回覆刪除
  6. Leica 都係我既 dream 機,target 緊 M6, M9 or M240...(遠望...)

    回覆刪除
    回覆
    1. Leica 單反好虛榮~XDDD
      認真~~單反暫時都係繼續5D系列算了~性價比高d~Leica 單反實在太貴~宜家等緊5D Mark 4

      刪除
  7. 現在我影SNAP,最多用是IPHONE6!
    快,靚,正XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都有電話snap打卡用XD
      Leica係屬於慢慢影類型~~要快影就唔用Leica

      刪除
    2. x2. 今次只帶iPhone,方便得不得了。XD

      刪除
    3. 我去北海道/峇里只拎DC同IPHONE6,去意大利拎左MARK 2加兩支鏡及閃燈,另外是DC+IPHONE6,最後部MARK2多數放左在APARTMENT,只拎部DC和IPHONE6出去~
      個個找大機影的時間,我用DC/IPHONE,出來效果不比大機攝影師差囉!
      當然有D位堅持托機出去影,但都拎埋DC仔出去XDDDDD

      刪除
    4. 大機/手機/機仔影相~
      如果日頭在光線唔錯的情況影Standard野~用機仔同大機分別上又真係分別唔大~
      佢地最明顯的分野是在某些環境下(同攝影技術無關~係部機本身性能上分別)
      好簡單~例如夜晚/室內欠光線地方影相幾者的分別無所遁形~~
      玩光圈更加唔洗講(不能否認大光圈的威力)
      所以我覺得都係各取所需同睇當時情況啦~~同埋有d人就真係唔care影相~
      好似我妹咁~帶部無反去旅行~去一個星期影左50張相都無~電話影得仲多
      因為佢本身就唔care影相呢個節目/動作~純粹影幾張簡單記錄下

      刪除
  8. 請教一問,加了 filter 是否不能用原本的鏡頭蓋?

    回覆刪除
  9. 謝謝回覆!我裝了 B+W 43mm filter 後,就不能蓋上鏡頭蓋了!

    回覆刪除