2016-03-24

獨自去偷歡 - 東京單拖第三回

~*戰利品一覽*~


有人自己飛了一轉兼已經回家...
Well...他當然也想拉我去,留下小金魚...我做不出啊!!
而且需要泵奶的我現階段不方便遠行,現在一天泵5次,
如果遠行,扣除早上和睡覺前在住處泵奶,仍然有3次在街泵奶,
有泵奶的媽媽相信會明白有幾X麻煩!!
我寧願等小金魚開始吃固體食物我減泵次數的情況下一家三口一起去...
要去他自己去囉,既然他那麼希望因為順利生B而要還神,
還神拜神還神拜神感覺上沒完沒了呢??
反正只要他把我想要的東西買回來乖乖奉上我是沒所謂啦,
旅行的機會以後還有很多啦。


其實之前幾次他已經買了一些BB夏天衣服,連同今次買的量,
這個夏天已經不用再買了...現在小金魚太多夏天衣服了...
按數量現在我肯定是最少衣服的人!! 連他都比我多!!


♥,.*,.♥,.*,.♥,.*,.♥,.*♥,.*,.♥,.*,.♥,.*,.♥,.*♥,.*,.♥,.*,.♥,.*,.♥,.*♥,.*,.♥


詳情如下 :
Jetstar
機票價格 - $1,863.2
去程寄倉行李 - N/A
回程寄倉行李 - 25Kgs
 

---------------------------------------------------------
Departing Flight : 2016-03-16
13:30 (香港國際機場) - 19:05 (成田國際機場)
Flight : GK22
---------------------------------------------------------
Returning Flight : 2016-03-20
08:45 (成田國際機場) - 12:25 (香港國際機場)
Flight : GK21
---------------------------------------------------------


有了上次「Jetstar」的不爽經驗(Blog),這次有備而戰!! 結果...
去程竟然有磅Handcarry及Handbag,單是Handcarry已經爆磅超過7Kgs...
 如果連Handbag也磅最少有11Kgs,地勤說下次不要超重然後放行。
 至於回程呢? 寄倉行李他已在酒店分配好25Kgs,
Check In磅的時候卻是26Kgs,不過地勤竟然無視,
連Handcarry都沒有磅...!! 太神奇了!!
跟上次的嚴厲是完全兩回事呢,不理了,反正沒有罰錢就行囉。


其實我應該開一個「獨自去偷歡」的標籤給他...


*..*..*..*..*..*..*..*..*


下一篇 - 不推薦的貨倉酒店 - 東横INN成田空港


  ♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪•♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚


~*本遊記簡易Index(可快速查閱本遊記其他文章)*~

14 則留言:

  1. 其實你等阿女6 個月後, 你都應該自己獨自飛一轉啦

    回覆刪除
    回覆
    1. Btw, 還神吾係去清水寺咩, 點解去左東京嘅

      刪除
    2. 6個後都仲要飲奶~都仲要泵T.T
      我自我照顧能力同應變能力太低~一個人去太危險LOL
      同埋我無能力一個人拎幾十KGS的東西...............

      呀~佢在淺草寺有求母女平安同買左度符LOL

      刪除
  2. 等小金魚大D先去,好快大啦PLAN定都差唔多^^

    回覆刪除
  3. 哈哈,邊得又有咁多嘢買架,強!

    回覆刪除
  4. 冇搶到AP Charlotte's Bear ?

    回覆刪除
    回覆
    1. Charlotte's Bear同英國熊實在差太遠了...JSK個型幾好但個Print完全唔中~
      >>訂左英國熊JSK+KC+熊仔袋

      刪除
  5. 老公又單拖入左好多亞女既貨

    回覆刪除
  6. Yeah ~ 又有戰利品睇 ! 正 !!
    我阿女啲衫都多到夠著到 2 歲了 XDDD

    回覆刪除