2016-09-11

東京戰利品之嬰兒篇 - Anna Sui Mini

上一篇 - Day 6 Royal Park Hotel The Haneda & Day 7 回港


 *..*..*..*..*..*..*..*..*

東京戰利品之嬰兒篇 - Anna Sui Mini

 *..*..*..*..*..*..*..*..* 


以下全部在「三井Outlet Park 木更津」入手,
除了少量Accessories會維持原價,大部分都是半價,
Outlet賣的衣服不是蟹款,不過數量不多就是了。


本來想主力買80CM的冬服,不過畢竟是夏天,大部分都是夏服,
今年的夏服已經十分充足,又很難估計小金魚明年的身長,
所以只敢入手少量。
 photo IMG_6950P01_zpsjatph2lm.jpg
 
 
  原價¥10,044 > 特價¥5,022 (Extra 5% Coupon Discount)
  這件外套其實是90CM,肯定明年秋冬才能穿,
但港幣$400有找買到外套喎!! 
荷葉邊刺繡花花又很可愛,不買對不起小金魚吧!!
 photo IMG_6961P06_zpsptyptyky.jpg
 
 
   原價¥14,904 > 特價7,452 (Extra 5% Coupon Discount)
  這種花花圖案可以說是它的經典設計之一,領位有細緻通花,
採用暗紋布料,實物精緻漂亮,冬天戰鬥服之一,
原價港幣過千實在沒法出手...半價下毫不考慮秒殺!!
 photo IMG_6960P05_zpscjedkdtt.jpg
 
  
  原價¥17,064 > 特價¥5,119 (Extra 5% Coupon Discount)
呀婆碎花裙套裝,原價竟然比樓上的冬天套裝貴...汗...
不過少有地打3折!! 秒殺!!  photo IMG_6958P04_zpss3ltmmna.jpg
 
  
  原價¥7,344 > 特價¥3,672 (Extra 5% Coupon Discount)
很Sharp的寶藍通花布料,蝴蝶結有大閃石。 photo IMG_6954P03_zps7ha7vrbu.jpg
 
  
  原價¥10,584 > 特價¥5,292 (Extra 5% Coupon Discount)
刺繡花花褲,特意買米白色,容易配搭。 photo IMG_6953P02_zpsxyuqlmdd.jpg
 
 
  原價¥8,532 > 特價¥3,132 (Extra 5% Coupon Discount)
  一個字...平!! 難得比較少買這種顏色,有新鮮感。 photo IMG_6963P07_zpsneueluyq.jpg
 
 
  Total : ¥28,204
  
 
待續...
 
 
*..*..*..*..*..*..*..*..*

  下一篇 - 東京戰利品之嬰兒篇 - Miki House
  

♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪•♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚
 
 
~*本遊記簡易Index(可快速查閱本遊記其他文章)*~ 

20 則留言:

  1. 我記得以前日本既童裝貴到嘔,去日本買衫俾個女都係一件起兩件止 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 宜家都貴呀(高檔牌子),不過宜家有outlet可以偷下雞咁囉XD 唔outlet求奇一條裙平款都過千

      刪除
  2. 呀婆碎花一D都唔呀婆,呀姨覺得好靚啊

    回覆刪除
  3. 超多心心心心心心眼~~~
    小朋友識行果屎著果D假兩件連身衣真係無敵可愛~
    我最欣賞最尾果件, 因為真係睇慣咗佢D紫花, 呢個色好特別, 好FRESH~~~XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又係好鐘意果D假兩件~好彩舊年買果些冬天ANNA SUI估計都仲可以穿(只係穿左幾次!!)
      件浴衣本來真係有紫色款~不過意外地呢個色好似仲好睇~

      刪除
  4. 我地今次去的 outlet 冇 Anna Sui mini,但百貨公司都有折頭,當然最多只有 7 折冇 outlet 半價咁正啦。
    我都睇中咗一件紫色外套,但 7 折後都要 6 佰幾 7 佰,猶豫咗一輪實在唔捨得,加上當時有國語人一掃就掃十件八件,我呢啲散客就無謂阻住人地啦 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 買大D等佢可以穿幾季? XD
      我有些披肩款佢聲稱可以穿到3歲XD
      外套其實貴少少都唔覺眼~因為布又厚D又長袖XD
      反而我宜家買呢堆衫~~~一季玩完~~~~下年同季都穿唔到了

      刪除
    2. 以我所見果件外套 size 好細,應該係 size 70 - 80 左右,只可著到今季,加上我喺另一間店鋪 Rag Mart 已經睇中咗一件紫色碎花風褸,所以唔敢買咁多呀 ! 況且今個旅程我已經買咗一堆「大啲著」嘅衫仔(size 100)了 XDDD 剛出了一篇較詳細的嬰兒物品戰利品 blog,你可過去睇睇,大家研究吓吖,哈哈 ~
      不過我都好希望去一次呢個木更津 outlet 買 Anna Sui mini 的衫仔

      刪除
    3. SIZE 100?! 我睇生長線size 100分分鐘係講緊3歲...@__@
      真係好難穿有排擺...我試過將件90cm外套試套落呀女度~真係好似小朋友穿大人衫咁...
      所以我循序漸進咁買~呢次買80 cm~年底去日本買90cm咁樣~係就浪費左d~一季玩完~
      不過反正生小朋友一個起兩個止~~有限錢唔係真係洗得多~~
      d款會又會愈出愈靚~~係呢件anna sui外套太抵先順手~一件咁多 :p

      刪除
  5. size 100 係 3 歲呀,但有時某啲牌子個 size 偏細或偏大,有啲難預算,而且我奶奶喜歡偏大的衫,成日話阿女啲衫窄,好似阿女而家著緊 size 80 (部份衫係 size 90),嚟緊應該買 size 95,但唔係好多牌子有 size 95,所以咪又買大一個碼囉 ^______^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 奶奶喜歡偏大的衫 >> 我絕對認為係老人家係想慳錢~買大d咪博你著多一季囉~~\
      因為我奶奶又係話我買d衫細件~~
      實際係我買fit size 衫~~一季玩完~~佢覺得浪費囉~~但係fit size著出黎先靚~
      所以我都唔理老人家果套囉~~
      如果我捉呀女穿80-90cm的裙都穿到架~~不過變左長裙咋嘛~haha~~
      (外套類膊頭明顯所以唔得~真係小朋友穿大人衫)

      刪除
    2. 咪係,fit size 先靚㗎嘛 !
      仲有另一個問題,就係啲衫仔明明好靚,但俾老人家配撘完出嚟就變成好「娘」了,好似紅色格仔衫配紅白間條褲咁 …… :P

      刪除
    3. 你平時老人家湊? 好彩奶奶住得遠佢只能一個月黎探佢幾次干涉唔到呀女穿咩衫XD

      刪除
    4. 阿女平時日間係喺奶奶屋企湊㗎,夜晚我返去食完晚飯就帶阿女返自己屋企瞓
      話時話,有時見阿女著到九唔撘八,好有衝動自己湊返,日日著靚靚去街 XD

      刪除
    5. 唯有係買套裝然後叫老人家跟住套裝穿...haha
      如果我唔係打政府工~我會辭工湊(不過睇番轉頭~~做ftm其實好辛苦...)

      刪除
    6. 係㗎,做 ftm 好困身,而且阿媽唔洗點出街,個人在打理自己方面就會懶散咗,蓬頭垢面的了,哈哈 ~

      刪除
  6. 靚呀,小朋友穿泡泡褲特別可愛喔。

    回覆刪除