2017-07-06

大鄉里出城。曼谷親子自由行。回歸


先用手機照片撐場...


五天短假期又結束了,大鄉里出城向曼谷進發,十分滿意,
這種做廢人養豬的悠閒式旅遊肯定有下次。
如果說到身心放鬆休養生息的效果,坦白說,比起去日本更好,
因為我們對泰國無愛,無興趣逛景點和血拼,
所以每天就是食、游水、做SPA,找食的時候才順路逛超級市場,
去日本,住溫泉酒店不是不可以休養生息,但我們對日本太有愛,
會忍不住逛景點和血拼,結果精神及心情上的確是放鬆,
但身體還是覺得疲倦...
當然還有錢的問題,在曼谷住4晚五星級酒店才大概$4,000,
$4,000卻不夠我們去日本住一晚溫泉酒店...


曼谷除了遊客多得恐怖及鐵路擠迫得像新宿一樣比較不爽外,
印象暫時十分良好,可能因為沒有去一些比較平民的地方及市集,
沒有去掃街吃貨,去的都是很光鮮很乾淨的地方,
而市中心有很多裝潢漂亮及適合拍照的餐廳,餐廳選擇超多亦很國際化,
帶著19個月大的BB小朋友在食方面完全無難度,
泰國本身又是海鮮王國,所以也很對我們的胃口,
而且在比較有檔次的餐廳食飯真的便宜得驚人...
另外不知道是不是因為近十數年有大量日本企業把生產線從中國移師泰國,
在曼谷見到不少熟悉的日本品牌餐廳及小食店呢。


難怪香港人那麼喜歡去泰國...


待續...


18 則留言:

  1. 我都會去做養豬的悠閒式旅行,希望你快啲寫,等我參考吓^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 無咩行程可言XD 咪就係食游水食按摩食訓XDDDDDDDD

      刪除
  2. 原來話咁快又去完泰國返嚟,泰國會唔會好熱?

    回覆刪除
    回覆
    1. 泰國7月唔係最熱~當然都熱~不過熱的程度又未及香港最熱的時刻~
      而且我地9成時間都在室內...

      刪除
  3. 我已經忘記了你有泰國之旅xd

    回覆刪除
  4. 人多我都好怕,但食同做spa曼谷的確係好。

    不過你新屋裝修好哂。好多香港人去曼谷買傢俬㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地行BIG C~買連俾錢前後都無半個鐘就急急腳走人…因為真係恐怖過行旺角...
      我地有八掛入過睇D比較有檔次的家品店~D傢俬靚過兼平過香港

      刪除
    2. big c我冇去,反面去左tesco, 係我住間酒店行去5分鐘,又大,又少旅客,買完7,8袋咁返酒店放底再出發去其他地方。

      刪除
    3. 我都聽聞tesco少遊客~可惜tesco D位置剛好唔多近我
      如果唔係我都會去

      刪除
  5. 等睇呀~~~曼谷還有更多等你去發掘,何上日本品牌,英法都有很多多多~~~

    回覆刪除
  6. 連你都話中意去泰國,唔準呀XDD
    你覺得食野平,但比幾年前已經貴左好多...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只係like養豬模式XD 我下次去非日本地區想去下其他地方架XD
      btw~同香港比洗費平嘛~~

      刪除
    2. 食同買都平過香港,服務又好。

      刪除