2017-08-26

曼谷親子遊。戰利品、總支出及總結



戰利品、總支出及總結


戰利品只有這些,泰國的東西幾便宜幾抵買都好,
沒興趣就是沒興趣,我可以一元都不花,
如果不是可愛老公要買東西派街坊(我不派)和少許零食自留,
我可以原個行李回香港呢。
photo 469A3287P07_zps7xvh9xjy.jpg
 
 
  這些是在「Sanrio Hello Kitty House Bangkok」買的(Blog),
小金魚當時拿著這個款式的小手袋不肯放手,結果就買了,
另外買了行李牌和大鎖匙扣,行李牌莫名其妙地貴,
百多元港紙(單據遺失),小手袋也只不過大概HKD68,
會買的原因又是因為小金拿著這個行李牌死都不放手,
正好我也想買行李牌就照買。
photo 469A3288P08_zpsdwv8d3y5.jpg
 
 
 現在每天帶她去公園玩,她也會帶著這個小手袋。
photo L1020867P05_zpswkc0leqa.jpg
  
 
以下是支出 : 
*按連結可進入相關分享文章*
HKD 4,010
HKD 3,951
 
 
吃喝玩樂購物
34,313 THB
保險、的士
HKD 600
 
 
 總支出(機票酒店買物玩樂) : 約HKD 16,654
(Exchange Rate HKD 1 : 4.24THB)
 
 
  帶著BB小朋友,選擇去的地方都比較光鮮,但消費又很低,
所以給我的印象是很好,更重要是曼谷酒店實在太抵住,
所以希望往後日子可以每年去這類型的低消費東南亞國家做廢人,
每天只是去食去頹廢去游水去做SPA,跑景點就留給其他國家啦。
 
 
目錄連結 : 可快速查閱本遊記其他文章


8 則留言:

  1. 我都係,去其他東南亞國家我都係可以不買零食手信的,沒興趣可以慳好多,但去日本仲係會顛咗 😝

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地放假先食下零食唔算好熱衷~結果D零食成日擺到差不多過期~日本D食用期又短~所以宜家買少左~加上去得多買得多都厭厭地了

      刪除
    2. 以前去旅行都會買一大堆食物返黎,都係食到過晒期,所以而家喺當地買黎食咗算數唔會買太多返黎,尤其係個女而家唔喺香港.

      刪除
    3. 其實日本响餐廳食嘢比手信相對平好多,一兩千yen一盒嗰啲周圍同款嘅手信,除返都十蚊八蚊一件。

      我另外酒店真係東南亞贏哂!

      刪除
    4. Nerissa : 我自從決定唔再派街坊我只會買一兩盒自食就算~老公話下次開始亦唔會再買零食派街坊~因為原來去旅行去得多~係會有好多閒言閒語(憎人富貴厭人貧~成班都正一仆街~)~

      刪除
    5. 輝哥 : 錢銀事少~而係你買得多手信~你就會發現有D手信個個縣都會有出~只係包裝唔同左XD 例如你好鐘意買果款牛油餅呀XD(不過我見親都買啦XD) 然後有好多個樣好似/抄來抄去~ 仲有白痴戀人十幾年前我都鐘意食架~不過宜家都耍手~食咁多年咩都夠皮

      刪除
  2. 小金魚真係好鐘意,屎都不放,起碼回到HK都會用,不會放埋一邊

    回覆刪除