2018-04-16

[日本] 北海道。新年大減價童裝戰利品。札幌大丸 - Anna Sui Mini & Mezzo Piano︱跨年、溫泉、賞雪、自由行、親子旅遊、遊記、行程景點

*..*..*..*..*..*..*..*..*

[日本] 北海道。新年大減價童裝戰利品。札幌大丸 - Anna Sui Mini & Mezzo Piano

*..*..*..*..*..*..*..*..*


「Anna Sui Mini」Outlet不及「Miki House」那麼多,有點久沒買,
趁日本新年減價,第一時間衝去「Anna Sui Mini」,
其實自己更喜歡「Anna Sui Mini」,漂亮亮麗紫色色系帶點貴氣,
見到50% Discount不看原價合心水就放進購物籃,事後驚醒忘記買襪子...
「Miki House」的襪子跟它不太夾...
 photo 469A5889P02_zpsv1arfihe.jpg
 
 
 小金魚今個冬天穿90cm,這批衣服打算下一個冬天穿,
正路買100cm,但根據健康院記錄,她的頭圍是生長線之上,
身高體重卻是生長線之下最低空飛過…簡單一句就是頭大身細! 
試穿100cm衣服才剛剛能穿過頭,下個冬天豈不是穿不過頭?! 
所以衣服一律買110cm,下半身就買100cm。
 
 
 Anna Sui Mini ¥6,912
  深紫色綿Lace印花,這個紫色太好看了,
小金魚好喜歡這衣服,多次拿走自己穿不斷說「呢D好靚喎。」
 photo 469A5898P04_zpslbbl1wxs.jpg
 
 
 Anna Sui Mini ¥5,832
  實物比照片美,部分印花帶閃,花朵有閃石,這種印花衣服算較便宜,
不過想衣服多樣化,太多印花衣服會很寡,買一件就算,特意挑非紫色。 photo 469A5897P03_zpswtmt8mdr.jpg
 
 
  Anna Sui Mini ¥4,266
  這件刺繡章圖案上衣超值呀!! 經典原素的紫玫瑰和蝴蝶!! 滿意收獲之一!! photo 469A5906P06_zpsadeidvpt.jpg
 
 
Anna Sui Mini ¥6,372
  這件玫瑰花好美!! 而且是日本製!! 小金魚也經常拿去試穿說「好靚」,
真識貨!! 到底她是真明白還是隨口說呢? photo 469A5903P05_zpsstlgosrt.jpg
 
 
  Anna Sui Mini ¥9,676
  這條褲用了不少刺繡圖案,裡面又有抓毛,半價後差不多$700,
比「Miki House」的刺繡牛仔褲/裙便宜,
「Miki House」用這麼多刺繡折扣了也過千港紙,不過它的刺繡較精緻就是了。 photo 469A5899P02_zps1cvj5dh9.jpg
 
 
Anna Sui Mini ¥6,728
  我大概是看得太開心,居然拿了跟長褲同一系列的短褲也不知道,
幸好長褲是紫色,短褲是深藍色,短褲後面多了荷葉邊設計,好彩好彩。 photo 469A5895P01_zpsnuoqz2l5.jpg
 
 
 Mezzo Piano ¥7,030
  「Anna Sui Mini」只餘下大碼鞋,離開前見到「Mezzo Piano」就衝去,
因為已另外買了兩個「Miki House」福袋,最少已足夠下一個冬天穿了,
小金魚在吵鬧要午睡,所以...只買鞋然後快回酒店。
 photo 469A5864P01_zps1cwrfap5.jpg
 
 
  待續...


  *..*..*..*..*..*..*..*..*
 
下一篇 - 北海道親子遊。自由行。Miki House冬季夏季雙福袋。日本新年大減價童裝戰利品 (札幌大丸)

  
  ~*本遊記簡易Index(可快速查閱本遊記其他文章)*~

6 則留言:

  1. Anna sui mini 第ㄧ及第三幅圖嘅衫我都好喜歡㗎,之前我好似見樂天定 online shop 有,不過屋企已經爆多衫所以忍手 …… 尤其果件背心款好似有埋深紫色,兩隻色都超靚 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 無買開就最好唔好開多範,唔去睇唔好留意,haha,之前在日本行百貨公司路過有一個又係 anna sui mini/mezzo piano檔次的,好鬼死靚又係千金小姐style,再望一望價錢,決定以後經過唔會再望快速離開,廢事心癢癢,同自己講集中買anna sui mini+miki house頂多搭埋mezzo piano,3個貴牌子已好夠玩,如果我有幸生下一個而係仔,我買西松屋算鬼數啦廢事開壞個頭

      刪除
    2. Anna sui mini 我只撘朋友買了一件白色毛毛披肩,最主要係佢冇樂天 online shop,冇得上網買好唔方便,否則我都好難忍手唔開多範 :P
      我而家主要買 Rag Mart、Miki house 同其他平價少少嘅日本牌子
      都話你偏心㗎啦 ! 仔就唔買靚嘢 …… 哈哈 ~ 不過我諗我都會係咁,始終生女真係誘發晒阿媽啲瘋狂購物基因出晒嚟

      刪除
    3. 咁你入mezzo piano坑啦,官網可以直送香港XD
      粉嫩千金小姐style,mezzo piano其實d款仲可愛d,Anna sui mini 是扮成熟XD
      不過佢地D款可以mix & match,miki house就同佢地好難溝埋lol
      我都有少少想轉移陣地出少少坑(講緊miki house)

      如果買俾仔我都只係會諗到miki house…lol
      我朋友係仔,佢都話男仔選擇真係少好多

      刪除
  2. 小金魚有無話自己鍾意咩色㗎? 係咪女仔就係一定鍾意紫色同粉紅色呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢見到我D LOLITA都會話"呢D好靚靚"(各種顏色) HAHA

      刪除